
Юридична компанія «ПІК»
Відгуки про компанію ПІК

Хочемо допомогти розібратися і зробити вибір всім, хто шукає допомоги у вирішенні проблеми з МФО. Ми постійно моніторимо інтернет в пошуках відгуків про ЮК ПІК. Будемо розбирати негативні відгуки про компанію ПІК і намагатися виправити помилки, якщо вони є, якщо немає, будемо захищати компанію. Нижче відгук “Андрія Васильєва”, почнемо розбір, орфографія автора буде в оригіналі.
Андрій
За пять МФО взяли 600 грн (подтверждаю, что сумма зависит от кол-ва). При этом договора никакого нет.
ЮК ПІК
На сайті є договір оферти, ви можете оплатити онлайн, це стандартна практика для оплати невеликих сум. Там же, на сторінці, є можливість заповнити та завантажити договір, ми його висилаємо на пошту, можна підписати і відправити. Є можливість приїхати в офіс і там підписати. Ми даємо вибір, Андрій пішов найпростішим шляхом, оплатив за договором оферти, це нормально.Так економимо свій і, головне, ваш час.
Андрей
Со мной разговаривала девушка – менеджер. Назвала мне имя отчество “адвоката” (типа), который будет заниматься моим делом…..но ни разу я с этим адвокатом не общался. Только с девушкой-менеджером. Сразу сбросила на Вайбер информацию про методы работы МФО, коллекторов и т.д. ( информация в принципе полезная, но потом позже я нашёл намного больше инфы на просторах интернета, причём бесплатно).
ЮК ПІК
Абсолютна неправда, вам передзвонює юрист в день оплати, так, АДВОКАТ, ця назва послуги. Якщо хто не в курсі, юрист від адвоката відрізняється посвідченням, це теж юрист. Свідоцтво дає право адвокату представляти інтереси клієнта в суді. Суд з МФО можливий, але рідко. У компанії є адвокати, якщо буде потрібно, в цьому питання не стане. Інформація була корисна Андрію, спасибі ми дуже раді. Безкоштовна інформація є про все, Андрій пізно зрозумів, самостійно можна вивчити і латинь. У цій частині відгуку про ПІК головне, що інформація в принципі була корисна.
Андрей
Так как изначально я был настроен погасить долги, первое что было – это заявы на реструктуризацию (100 грн за каждое). Это потом я уже сообразил, что можно было оплатить только одно, а остальные под шаблон самому сделать, но тогда голова трезво не соображала. От этих заяв толку никакого. Никто не согласился.
ЮК ПІК
Андрій, перш ніж взяти у вас оплату в 100 грн, вам надсилають статтю, реструктуризація можлива, але ми не несемо відповідальності і не гарантуємо, що вам її дадуть, там так і написано. Зробити під копірку, звичайно, можна, так ви заощадите пару сотень, можна взагалі в інтернеті шаблон знайти і сто гривень не платити. Ніхто не погодився, це погано.
Андрей
Потом были заявления на отзыв персональных данных (100 грн одна заява) – тоже от них никакого толку. Затем жалоба в Нацкомфинпослуг (цену не помню точно, вроде 150 грн). Я когда их получил, начинал уже немного понимать, что составлены они немного туповато и простовато, как для юриста, но всё равно их отправил, на что и ответы получал вообще никакие (пользы от них не было никакой). Потом позже, уже будучи на форуме, собирая по крупицам информацию, я составлял жалобы сам на Урядову и в НБУ – и получал лучшие результаты.
ЮК ПІК
Андрій не знає, що термін розгляду будь-якої скарги згідно із законом 30 днів з моменту отримання, виходить від 35 до 40 днів, поки тільки розглянуть. Який найкращий результат він отримав теж незрозуміло, будемо вважати, що найкращий. Скарги писати потрібно, ефекту від однієї може і не бути, від 100 скарг різних людей буде, це працює. Що таке Урядова, незрозуміло, що за орган і яке відношення він має до МФО. Тупувато, це добре, що ви збираєтеся, що не туповато. Ми ось тупі пишемо заяви. Це правильні заяви, не придумуйте зайвого.
Андрей
Дали номер телефона, на который сделал переадресацию, но понятное дело, что им никто не перезванивал (там была запись, что мол клиент находиться под зашитой ЮФ ПИК и номер телефона на который надо перезвонить). т.е никто им не перезванивал и они ни с кем не разговаривали. От кол-ва звонков это не спасёт.
ЮК ПІК
Андрій, нам стільки дзвонять, жах. І автодозвон на наші номери ставлять і тупі колектори дзвонять матом юристів криють та інші гидоти, обіцяють приїхати. Це не повинно врятувати вас від кількості дзвінків, це говорить лише про те, що у вас є юридичний захист від хорошій компанії, і у них не вийде залякати вас, ну наприклад кримінальною справою за шахрайство. У нас є інші телефони, ті компанії, які хочуть вирішити питання, телефонують безпосередньо юристам. Повірте, ми розмовляємо і з колекторами, і з МФО.
Андрей
Потом на форуме я узнал про Truecaller и жизнь немного стала налаживаться.. Хочу заметить, что девушка-менеджер не всегда отвечала на звонки и на сообщения на Вайбер ( могло пройти несколько дней). Сначала она мне сказала, что сама работала в СС Лоун, потом сказала, что работала в Финфорсе. Сказала мне, чтобы я собирал деньги на тело, потому как с Финфорсом договориться невозможно на частичное погашение (уже позже я сам с ними договорился тело на три месяца).
ЮК ПІК
Блокування викликів, це історія, яка призводить до того, що будуть дзвонити сусідам. Ми не завжди відповідаємо, через зайнятість, це перше. Друге, відповідати на кожне ваше питання ми домовлялися, але час спілкування юрист вибирає сам. З приводу Фінфорс, сам домовився, це відмінно. Після місяця з нами можна намагатися домовитись. Фінфорс робить написи нотаріуса на всю суму боргу, можна і не домовитися. Колишнє місце роботи юриста в МФО, ну хіба це не прекрасно? Тепер працює у нас, на світлій стороні.
Андрей
Скажу так, что особой защиты от них я не ощутил. Помощи тоже. От звонков и смс это не спасает. Когда стал вопрос об оплате за второй месяц, так здесь девушка-менеджер каждый день писала мне в Вайбере “Ну що там з оплатою?” в течении недели. И звонили каждый день с напоминанием, что пришло время оплаты.
ЮК ПІК
Андрій прикрасив розповідь, ми нікого не примушуємо і і не пишемо смс кожен день. Відсутність реальної допомоги, питання спірне, вам дали максимум інформації за 600 грн. Консультація адвоката коштує від 500 до 1000 грн., Зайдіть в будь-який офіс. Ми консультували вас місяць, а ви по крупицях не збирали інформацію.
Андрей
Ещё один момент, у них есть страничка в Фейсбуке и есть положительные отзывы, якобы клиентов.Я заходил на страницы людей, которые писали отзывы, страницы вроде как действующие, люди ежедневно были в сети, делились информацией, обновляли фото…..но на мои сообщения с просьбой поделиться впечатлениями о сотрудничестве с этой фирмой никто не ответил. Меня это тоже насторожило.
ЮК ПІК
Ви часто відповідаєте на повідомлення незнайомих людей? Може ви колектор? Той, хто побував в “пеклі МФО”, відповідає рідко. Коли все це закінчується, про цю історію і згадувати не хочеться, багатьом напевно. Відгуки ми не накручуємо, тим більше в Фейсбук. Просимо всіх залишити відгук, і вам спасибі, Андрій. Ми не обманюємо нікого, послуги продумані, ми діємо відповідно до рекомендацій НБУ, Мін’юсту і ГК України.
Ось такий відгук про компанію ПІК був отриманий. Допоможе він вам чи ні, вирішуйте самі, ми відкрита компанія. Робимо свою роботу краще за всіх, якщо ви можете впоратися самостійно, ми вам просто не потрібні. Ну, а тим, хто хоче отримати реальну допомогу по закриттю кредитів, ласкаво просимо в компанію ПІК.